E-commerce fulfillment software for Shopify stores

Fulfillment software,
that meets your expectations

With Packstack connect, you can manage your fulfillment processes live from anywhere & anytime. In our automated software, you can expect over 20 years of know-how along the value chain and technical Shopify knowledge. Benefit from adjustable cut-off times, the automatic creation of return labels and much more.

Partner of
Packstack Connect

Ein Dashboard für alles

Transparentes Arbeiten
Aktuelle Leistung live verfolgen
Zugriff jederzeit & überall
Anpassbare Cut-Off Zeiten
Digital + Effizient
Erkennen & beseitigen von Störfällen
Einfaches Verwalten deiner Prozesse
Übermittlung an Buchhaltung
Stammdatenpflege & Customer Care
Schnelle Adresskorrekturen
Individualisierbare E-Mail Templates
Customer Self Service Portal
Retouren
Individueller Retourenprozess
Persönliches Retourenportal für Kunden
Automatische Erstellung der Retourenlabels
Features, die dir wirklich was bringen

Conversion Rate optimieren mit Packstack Predict

Bringe deinen Shopify Shop auf das nächste Level. Integriere unser Widget auf deiner Produktdetailseite und steigere sowohl die Kundenzufriedenheit als auch die Conversion Rate. Laut Shopify-Analysen kann die Conversion Rate um bis zu 25% steigen, wenn Kunden die voraussichtliche Lieferzeit angezeigt bekommen – mehr Käufe, mehr Kunden, mehr Umsatz!

Intelligente Berechnung der Versandzeit

Responsive Darstellung & anpassbares Design

Integration auch im eigenen Checkout

Alle Vorteile auf einen Blick

Cloudbasiertes Arbeiten

Jederzeit von Überall auf dein Dashboard und deine Prozesse zugreifen

Umfangreiches OnBoarding

Wir stehen dir beratend zur Seite und entwickeln gemeinsam das Konzept, das am besten zu dir und deinem Business passt

Packstack Kundensupport Bild Frau
Einfache Anbindung
Anpassbare Features
Direkte Ansprechpartner
Modernes Dashboard

Behalte jederzeit alle Prozesse und Sendungen mit unserem Dashboard im Überblick

Für Shopify optimiert

Einfache Anbindung an deinen Shopify-Store, ohne dass du die Kontrolle verlierst

Buchhaltung + DATEV

Mit nur wenigen Klicks und ganz einfach an mehrere Systeme übertragbar

Unverbindliches Angebot anfordern
New and compelling technology.
Refocus Webflow Tools
Fulfillment center and software from a single source

Long delivery times were yesterday!

All of our experience has gone into our fulfillment software and logistics services. That is why we can offer you modern services as an all-in-one service, optimized for Shopify stores & with interfaces to all common marketplaces.

Packstack's software is intuitive to use and we have already been able to submit our own wishes, which have already been implemented.

Michael Pelster
ceo
FAQ

Frequently asked questions about our software solution

Still have questions about Packstack Connect? Then feel free to take a look at this overview or contact us directly
Can marketplaces be connected to your software?
Yes, we can connect to the interface of all common marketplaces. These include Amazon, Otto, Etsy, eBay, Kaufland, and more.
Are taxes split at different tax rates?
Yes, we make sure that shipping costs are divided between 7% and 19% tax rates, depending on the share of the value of the goods in the total sum. In this way, you can achieve significant savings in VAT for different products and tax rates.
Can I also create a chart of accounts and posting batches for DATEV?
Yes, creating bookings manually and uploading account statements for hours was a thing of the past! In our system, you can create an individual account plan and upload the account statements of your connected payment service providers to the system to automatically assign payments to orders. Even payments, fees and other transactions are automatically posted to the stored accounts. It saves you time and money! Finally, you can create a transaction batch for processing in DATEV.

Any questions left?

Reach out to us anytime. We are happy to receive your message.

100+ brands are already growing with us